יום שני, 13 באפריל 2009

ההתאהבות השבועית

כמו תמיד אני מאחרת את ההייפ, מה שרק הופך את ההתאהבות הזאת לברת חיתון-



מולדת אנגלייה, שיק פריזאי, סיפור דמיוני, 1 זמרת אדירה, 1 מפיק סופר קול. הקול של La Roux פשוט מהפנט.
לה רוּ הוא השם תחתיו פועלת אלי ג'קסון לצד המפיק בן לנגמייד, ומשמעותו בצרפתית הוא פשוט- הג'ינג'ית ההיא, ובמקרה של ג'קסון, הג'ינג'ית המהממת, זה לגמרי נכון.
רשימת ההשמעות של הצמד נראית כאילו נלקחה ממצעד הגדולים של שנות ה80' של רשת ג'- יורות'מיקס, דפש מוד, פרינס, טוק טוק, יאזו, אפילו לצד השם של מדונה הם ציינו שרק את התקופה המוקדמת!
ג'קסון, בת ה20, נולדה אמנם על סף שנות ה90, אבל נראה שהאזנה חוזרת ונשנית לסינטיסייזרים עשתה את שלה.
לאנגמייד מצידו הוא פליט אותנטי של סצינת המועדונים של האייטיז, כשבעברו נרשם שיתוף פעולה עם רולו מפיית'לס.
ג'קסון שנראית כמי שהקשיבה פעם אחת יותר מדי לsound like a melody או לחילופין לdon't go של יאזו, מצהירה בריש גלי שהיא משתדלת לא לשמוע דבר פרט לפופ של שנות ה80. את מראה בת השכן בו אחזו כוכבות הפופ של שנות ה2000 (בריטני-כריסטינה-ג'סיקה בימים הטובים) היא מגדירה כמשעמם וכלא רלוונטי. המוזיקה של לה רו היא סינטתית אך רקידה, נושקת לכל מה שהוא גדול מהחיים אך גם מציגה ליריקה מרשימה ולא מביכה, ועוד יחסית לבחורה בת 20.
ג'קסון לא מזניחה גם את הפן הויזואלי ולראייה תסרוקת הקארה הג'ינג'י שלה כבר זכתה לכינויי a flock of seagulls haircut.
ג'קסון ולאנגמייד היו יכולים בקלות להדרדר למפגן מביך של השפעות אייטיז וקצת צלילי סינטיים, אבל לצד הביטים האלקטרוניים הם מקפידים לשמור על מגע אורבני מעודן שמזכיר לנו שאנחנו עדיין ב2009, ושטייץ בצבע ניאון הוא עדיין לא פריט לגיטימי ללבישה מחוץ לבית.
האלבום של לה רו עתיד לצאת בקיץ הקרוב, בינתיים כבר יצאו שלושה סינגלים רשמיים, כשכל אחד מוצלח יותר מהשני- quicksand, bulletprof ו in for the kill שכבר זכה לשלל גרסאות רמיקס, בניהן אחת של אמן הדאבסטפ סקרים, ואם זו לא חותמת איכות אני לא יודעת מה כן.

הנה הפייבוריט שלי מהאלבום-

http://www.youtube.com/watch?v=vUvIYxBhe6I

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה