יום רביעי, 15 באפריל 2009

one more electro chic to the way...

מתכון לחג:
קחו קצת דייויד בואי, הרבה קיילי מינוג, ביזקו קורט אלקטרוניקה א-לה גארי ניומן, מה קיבלנו?
תגידו יפה שלום ל- little boots, נציגת ז'אנר הספייס-אלקטרו שלכם לזמן הקרוב.

http://www.myspace.com/littlebootsmusic
ליטל בוטס ששמה המקורי הוא בכלל ויקטורייה הסקת' נקרעת כמו רובנו בין אהבתה למוזיקה 'איכותית' ו'עמוקה' לבין הרצון העז לקפצץ על רחבת הריקודים לצלילי טראש אייטזי משובח.
התהמיל האלקטורני הזה בא לידי ביטוי בשלל הקאברים שלילטל בוטס רקחה והעלתה לערוץ שלה ליוטיוב. וגר זאב עם כבש? נסו יותר בכיוון של קאבר לג'וני מיטשל לצד אחד ללהקת הבנות גירלס אלאוד.
הטעם האקלקטי של ליטל בוטס לא מסתיים בנישת המוזיקאים בלבד, וגם בכלי הנגינה שלה מקפידה ליטל להפגין בחירות מעט משונות אך כיפיות מאוד, או במילים אחרות: היא פאקינג מנגנת על סינטיסייזרים יפניים!
ליטל, לשעבר סולנית ההרכב dead disco היא כוכבת פופ משונה. היא אוחזת באפיל הדיסקואי הנדרש, את הסינגל הראשון שלה (meddle) הפיק איש ה-הוט צ'יפ ג'ו גודארד, שגם תרם מכישרונו בווקאלס של הסינגל השני (stuck on repeat) והיא כבר הספיקה לגרוף את תואר sound of 2009 של הBBC.
מצד שני- לליטל עבר מפוקפק בדמות השתתפות בסוג של פופ איידול (ואפילו בו היא עפה אחרי 3 שלבים), היא מוקפת מפיקים ומושכי חוטים כאילו היא מינימום בריטני בימי הטובים, ועל אף שהכינוי שלה שאול מסרט על קליגולה- נערת הסרטים הזאת הגיבה ב-"אה, הוא לא יותר בקטע של וידיאו קליפים?" כשנשאלה מה דעתה על מישל גונדרי.
בסופו של דבר נראה שהמראה המצודד ינצח, שלושת הסינגלים מhands- אלבום הבכורה שלה שעתיד לצאת בקיץ הקרוב כבר מספקים את הבאזז שאנחנו רוצים שיהיה סביב כוכבת האלקטרו שלנו, כלומר ספייס אלקטרו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה